Tekken 3 dla mnie jest kultowy i najlepszy, skończyłem grać gdzieś w okolicach 5. Ostatnio miałem okazję pograć w 8 i nie wiem czy to dalej Tekken czy jakaś bijatyka anime z latającymi postaciami. Strasznie poszli w jakieś moce. Więcej tam efektów niż ciosów. Może za duży przeskok miedzy 5 ale mi to totalnie nie...