Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Zakochana Jane - 7 2 - Dziewczyna Hitchcocka - 7 3 - Kłopotliwy chłopak - 7 4 - Kozaczki z pieprzykiem - 6 5 - Wilcze prawo: 1974 - 6 6 - Randka z królową - 6 7 - Zbrodnia i kara - 6 8 - Powrót do Brideshead - 4 9 - Cywilizacja jaszczurów - 3