W stu procentach się zgadzam. Pacino lepszy niż w jedynce, do tego fenomenalny De Niro - kapitalny film.
Najlepszy sequel i najlepszy prequel w jednym :)
Masterpiece powiedzieć to tak jakby nic nie powiedzieć
Kontrowersyjnie i subiektywnie bardziej lubię:
1.The Dark Knight
2. Aliens
3. Terminator 2
4. Star Wars III
5. Spiderman 3